Grote euforie bij Selleslagh Racing na eerste FIA GT-overwinning

De euforie bij het Selleslagh Racing Team is groot, na hun eerste overwinning in het FIA GT kampioenschap. Ook Christophe Bouchut is dolgelukkig met zijn eerste overwinning sinds Zhuhai 2007: "We wisten gisteren al dat alles goed zat. De afstelling was in orde en we waren met vertrouwen naar de start toegegaan. Dat we dit hebben kunnen omzetten is geweldig voor het team. En ik wil nog even een kleine noot meegeven. Patrick Selleslagh heeft een weddenschap gesloten met ons, en die heeft hij vandaag verloren. Wanneer we onze eerste overwinning boeken, zou hij stoppen met roken; dus... iedereen is gewaarschuwd."
De Belgische winnaars in beeld gebracht!De Belgische winnaars in beeld gebracht!De Belgische winnaars in beeld gebracht!
Fotografie: Marnik Mouchaers
Voor Xavier Maassen smaakt het FIA GT alvast naar meer: "Dit was echt geweldig. Het FIA GT bevalt me goed. Ik ben blij dat ik naast een ervaren rijder als Christophe mag zitten, want ik leer constant bij. We hebben een goede wedstrijd afgewerkt en tactisch klopte het plaatje perfect. Mijn dank gaat alvast uit naar de équipe van Patrick en aan Christophe, voor dit fantastische weekend!"


   



Dit artikel werd gepubliceerd door Mark Kessen in FIA GT op zondag 18 mei 2008 om 15:47


Andere publicaties op Racingworld.be...