De eerste rij is voor de Aston Martins

Tijdens de tweede kwalificatiesessie voor de FIA GT wedstrijd te Silverstone slaagden slechts een drietal teams er in om hun tijd die ze deze ochtend realiseerden nog te verbeteren. Aan de top werden echter geen verschuivingen genoteerd, zodat we beide Aston Martins dus op de eerste startrij terug zullen zien morgen. Op de tweede rij treffen we de Corvette C5R van het GLPK-Carsport team aan, dat de vierde kwalificatietijd realiseerde, net na de Maserati MC12 van Babini-Biagi.

Gecombineerde uitslag v/d kwalificaties:

1. GT1 - Brabham/Turner - Aston Martin DBR9 - 1:15.792
2. GT1 - Kox/Lamy - Aston Martin DBR9 - 1:16.329
3. GT1 - Babini/Biagi - Maserati MC12 GT1 - 1:16.608
4. GT1 - Longin/Kumpen/Hezemans - Corvette C5R - 1:16.610
5. GT1 - Gardel/Gollin - Ferrari 550 Maranello - 1:16.650
6. GT1 - Bouchut/Fomenko/Vasiliev - Ferrari 550 Maranello - 1:16.650
7. GT1 - Bartels/Scheider - Maserati MC12 GT1 - 1:16.806
8. GT1 - Bertolini/Wendlinger - Maserati MC12 GT1 - 1:17.102
9. GT1 - Peter/Buncombe/Rusinov - Maserati MC12 GT1 - 1:17.251
10. GT1 - Deletraz/Piccini - Ferrari 575 Maranello GTC - 1:17.601
11. GT1 - Ruberti/Camathias - Saleen S7 R - 1:17.638
12. GT1 - Melo/Belloc - Ferrari 575 Maranello GTC - 1:18.204
13. GT1 - Keen/Halliday - Lister Storm GT - 1:18.465
14. GT1 - Ardizzone/Panzavuota/Hooker - Saleen S7 R - 1:20.548
15. GT2 - Lieb/Rockenfeller - Porsche 996 GT3 RSR - 1:20.572
16. GT2 - Collard/Sugden - Porsche 996 GT3 RSR - 1:21.070
17. G2 - Balfe/Derbyshire - Mosler MT900R - 1:21.152
18. GT2 - Tomlinson/Kane - TVR T400 - 1:21.809
19. GT2 - Collins/Cunningham - Porsche 996 GT3 RSR - 1:22.196
20. GT2 - Rosa/Drudi - Ferrari 360 Modena - 1:22.404
21. G2 - Keen/Taylor - Mosler MT900R - 1:22.489
22. GT2 - Nielsen/Ehret - Porsche 996 GT3 RSR - 1:22.728
23. G2 - Whight/Whight/Kershaw - Mosler MT900R - 1:23.411
24. GT2 - Eriksson/MacAri - Ferrari 360 Modena - 1:24.401
25. GT2 - Ried/Ried - Porsche 996 GT3 RSR - 1:24.530
26. GT2 - Vonka/Casadei - Porsche 996 GT3 RS - 1:25.991


   



Dit artikel werd gepubliceerd door Dries de Smet in FIA GT op zaterdag 14 mei 2005 om 16:57


Andere publicaties op Racingworld.be...