Jerome Thiry - MI/TRI (Race 1): "De wagen was super, Loïc reed een sterke race en dat werd bekroond met winst. Na onze zege in het kader van de ADAC Rennen, enkele maanden geleden op dezelfde plaats, bewijst deze overwinning dat onze X-Type Silhouet zich enorm goed voelt in Limburg..."
David Dermont - MI/TRI: "Bij het verlaten van de pitlane om me op te stellen op de startgrid, begaf de stuurbekrachtiging. Ik keerde terug naar de pits om de bekrachtiging te laten herstellen. Daarna was de sturing perfect, maar mijn banden waren ondertussen wel afgekoeld. Daardoor kon ik in de eerste ronden het tempo van de koplopers niet volgen..."
Pascal Mathieu - MI/TRI: "Oef, eindelijk was het eens onze beurt. Onze wagen werd dit seizoen niet gespaard door de pechduivel. Nu staan we op het podium. Dat gaat iedereen extra vertrouwen geven voor de finale in Francorchamps..."
Jerome Thiry - MI/TRI (Race 2): "Loïc hoorde een vreemd motorgeluid op het recht stuk. Voor hij kon vertragen, was de motor al om zeep. Dit is natuurlijk frustrerend na onze overwinning van deze ochtend. Omdat we in het kampioenschap geen kans meer maken, gaan we alle strategische plannen en berekeningen schrappen voor de dubbele finale in Spa. Enkel de overwinning interesseert ons nog..."
Reacties na de Q8 Truck Grand Prix (deel 1 - MI / TRI)
Dit artikel werd gepubliceerd door in BTCS op maandag 11 september 2006 om 10:59

