Jean-Pierre Vandewauwer - GPR (Race 1): "En in dat opzicht, hadden we pech. Toen ik in de pitlane reed, werd ik geblokkeerd door twee jongens die heel traag reden! Tot overmaat van ramp werd Marc bij het wegrijden ook nog eens opgehouden. Elke verloren seconde is op dit niveau moeilijk goed te maken..."
Marc Duez - GPR (Race 1): "Een perfecte wagen en bijgevolg ook een prima resultaat. We hadden niet het minste probleem, behalve die twee slakken in de pitstraat. Veelbelovend voor het vervolg..."
Marc Duez - GPR (Race 2): "Thiry was een beetje te optimistisch en daar werd ik het slachtoffer van. Maar goed, dat is racing. We waren op weg naar een sterk resultaat. Ik keerde terug naar de pits met een achterwiel uit de haak. Na de herstelling nam Jean-Pierre het stuur over..."
Jean-Pierre Vandewauwer - GPR (Race 2): "Een zevende plaats, dat zijn 9 punten. In de eindafrekening na de laatste race in Francorchamps, zullen die punten misschien nog belangrijk blijken. Door het incident met Marc, verloren we heel wat tijd, maar voor de eer en vooral de punten die we nog konden behalen, wilde ik me nog wel eens in het zweet racen. Ik ben in elk geval tevreden over onze prestatie vandaag. De titelstrijd in de BTCS zal beslecht worden in de laatste meeting van het seizoen. Marc en ik, we zullen zeker voluit gaan..."
Reacties na de Q8 Truck Grand Prix (deel 2 - GPR)
Dit artikel werd gepubliceerd door in BTCS op maandag 11 september 2006 om 10:59

