Afgelopen weekend vertrouwde Kumpen de Racingworld.be redactie nog toe dicht te staan bij een deelname aan minstens één manche uit het WK. "Stéphane Ratel wil absoluut dat ik aan de start verschijn van de manches op Circuit Zolder. Komende woensdag zit ik opnieuw samen met hem om de verdere details uit te werken. " Het heeft er dus alle schijn van dat Kumpen inderdaad de eerste Europese manche van het tweede jaar FIA GT1 zal afwerken, al is de deal nog niet volledig rond. "Mijn deelname staat nog niet volledig vast, maar de kans is al bij al vrij groot", verklapte de sympathieke Limburger vandaag aan deze website.
Naar verluidt zou Mike Hezemans voor de eerste wedstrijd te Abu Dhabi het kuipje delen met landgenoot Nick Catsburg. De regerend Eurocup Renault Mégane Trophy kampioen zou vervolgens het stuur dus moeten doorgeven aan Kumpen, ongetwijfeld een schot in de roos op publictair vlak...
Foto: Martijn Wouters


