Reacties na de Q8 Truck Grand Prix (deel 3 - Traxx Racing Team en S-Racing)

Bart van den Broeck - Traxx Racing Team (Race 1): "We waren met vier wagens verwikkeld in een strijd voor de tweede en de derde podiumplaats. Voor ons zag het er lange tijd goed uit doordat we zeer constante tijden konden klokken, maar op tien minuten voor het einde van de eerste manche ging een aandrijfas stuk en mochten we meteen onze podiumdromen opbergen."

Bart van den Broeck - Traxx Racing Team (Race 2): "Het team herstelde de kapotte aandrijfas. We konden niet anders dan afwachten. Maar ook de tweede race bracht ons geen geluk. Opnieuw had een aandrijfas de geest gegeven. Bovendien kampte ik ook met een nukkige stuurbekrachtiging zodat het in feite onbegonnen werk was om de nodige herstellingen uit te voeren. We hebben dan ook besloten om de strijd te staken. Of ik ontgoocheld ben? Zeg nu zelf, hoe zou je jezelf voelen na een dergelijk pechweekend..."

Ward Sluys - S-Racing (Race 1): "Tijdens de eerste manche hebben we ons gehouden aan de vooropgestelde normtijden. We hebben helemaal niet de duels opgezocht en onze Seat kwam dan ook ongeschonden uit de strijd, met een tweede plaats in klasse T5 als een uitstekend resultaat."

Ward Sluys - S-Racing (Race 2): "De computer die het motormanagement beheerst was uitgevallen. Automatisch kom je dan terecht in een noodprogramma, om motorschade te voorkomen. Je kan daarbij tot drie keer een 'reset' doen, maar daarna val je gewoon stil. Zonde, op enkele minuten van het einde een verdiende overwinning zo uit handen te moeten geven..."


   



Dit artikel werd gepubliceerd door Mark Kessen in BTCS op maandag 11 september 2006 om 11:02


Andere publicaties op Racingworld.be...